loading...
متین دانلود -نهتانی
تبلیغات


کیف لوازم آرایش

متین دانلود - خرید کیف

یک کیف لوازم آرایش مدرن برای زنان امروزِی، با ظاهری بسیار  زیبا، جنس بسیار با کیفیت و عرضه شده در رنگ های مختلف. همراه با یک آینه کوچک متصل به بدنه کیف که از گم شدن آن جلوگیری می کند که شما را از حمل آینه اضافی و جاگیر بی نیاز می کند. همچنین این کیف دارای دارای دو جیب نایلونی داخلی و همچنین یک جیب زیپ دار می باشد که به شما اجازه می دهد موارد دیگری مانند پول و همچنین کارت ها خود را داخل آن قرار دهید. بدنه این کیف ضد آب بوده و از وسایل و لوازم شده به خوبی محافظت می کند. زیبایی و کیفیت این کیف آن را به هدیه ایی مناسب برای عزیزان شما تبدیل می کند.

»برای مشاهده ی توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 16,500 تومان
خرید محصول + متین شاپ

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آبریزش بینی را با آنتی هیستامین های طبیعی درمان کنید! 0 1944 azita
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 724 azita
چگونه با کودک آب زیر کاه کنار بیاییم؟ 0 611 azita
خوشبو کردن آشپزخانه فقط با دارچین یا وانیل 0 363 azita
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده 0 368 azita
سرعت ویندوز را بالا ببرید 0 342 behsa
استرس مغز كودكان را تغییر می‌‌دهد 0 398 behsa
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 380 behsa
از بین بردن پشه های ریز میوه ها به روش طبیعی 0 447 behsa
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها 0 389 behsa
توصیه‌های سنتی برای درمان کبد چرب 0 358 nina
۶ اشتباهی که در مورد ابرو ها مرتکب می شوید! 0 347 nina
چگونه ترک دیوار را تعمیر کنیم 0 402 nina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 325 nina
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 300 nina
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایت 0 386 haniye
بسیاری از کودکان بی‏دلیل گریه می‏کنند. آیا این علامت هم نشانه افسردگی است؟ 0 440 haniye
نحوه درزگیری پنجره ها 0 376 haniye
چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟ 0 389 haniye
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 1243 haniye
نهتانی بازدید : 558 1391/04/31 نظرات (1)

بوی بد دهان می تواند محبوبیت اجتماعی فردی را کاهش دهد، اما باید دانست که راه و اصولی دارد که می توان بوی بد دهان را از بین برد در زیر تعدادی از این روشها ذکر شده است:

 

نهتانی بازدید : 2146 1391/03/31 نظرات (0)

شخصیت جنسی افراد با هویت جنسی آنها تفاوت دارد در واقع هویت جنسی یکی از اجزاء زندگی جنسی افراد است . هویت جنسی قابل مشاهده ترین جزء از اجزاء زندگی جنسی انسانها می باشد . پس هرگز زندگی جنسی را برابر با شهوت جنسی ندانید . کم نیستند افرادی که برای مقابله با غریزه جنسی و جلوگیری از شهوت جنسی به اشتباه با زندگی جنسی خود مقابله می کنند و در انتها به زندگی جنسی خود در تمام عمر آسیب می زنند . . نکته مهم که هرگز نباید فرموش کنیم این است که اجتماع ، وجدان و دین بر سلامت شخصیت جنسی افراد تاکید دارند

نهتانی بازدید : 2076 1391/03/30 نظرات (1)

 آیا واقعا بعد از ازدواج انسان دچار اضافه وزن می شود 

تحقیقات جدید نشان می دهد این موضوع حداقل درمورد زنان با احتمال بسیار زیادی رخ می دهد.

تقریبا 90 درصد زنان بعد از وارد شدن به زندگی مشترک دچار اضافه وزن می شوند که به طور متوسط وزن یک خانم بعد از ازدواج نزدیک به 7 کیلوگرم افزایش پیدا می کند و در 56 درصد از موارد این اتفاق بین 4 تا 6 ماه بعد از شروع زندگی مشترک رخ می دهد.

بشارتی متخصص تغذیه تصریح کرد: در این زمان اکثر زنان به حداکثر آرامش بعد از آغاز زندگی مشترک می رسند و مانند قبل کنترلی روی میزان غذا خوردن خود ندارند و نزدیک به یک دهم از زنان هم به دلیل هم غذا شدن با همسر خود به طور ناخود آگاه بیشتر از حد معمول غذا می خورند و کالری های بیشتری مصرف می کنند.

وی در ادامه گفت: حتی بسیاری از کارشناسان از اصطلاحاتی بنام اضافه وزن عشق استفاده می کنند و معتقدند دو سوم زنان بعد از ازدواج بین 6 تا 12 کیلوگرم افزایش وزن پیدا می کنند، یک چهارم زنان کمتر از 6 کیلوگرم اضافه وزن پیدا می کنند و متاسفانه 12 درصد آنها میزان اضافه وزن به بیش از 12 کیلوگرم می رسد و حتی ممکن است دچار چاقی مفرط شوند.

بشارتی عنوان کرد: زنان باید توجه داشته باشند که هر روز نزدیک به 500 کالری غذا کمتری نسبت به همسر خود احتیاج دارند.

وی خاطر نشان کرد: فقط مصرف چند کالری اضافه در روز می تواند در دراز مدت خود را به شکل اضافه وزن نشان دهد.

نهتانی بازدید : 1213 1391/03/17 نظرات (0)

 

مدل موی شما چیست؟ آیا از مدل موی خاصی استفاده می کنید؟ آیا می دانید اکثر ماها دچار اشتباهات مشترکی در نگهداری مو می شویم؟ 

در این پست از سایت متین دانلود سعی شده بهترین توصیه ها برای نگهداری و سالم نگه داشتن مو ذکر بشه:

نهتانی بازدید : 718 1391/02/21 نظرات (2)
سیگار متهم اول پرونده زردشدن دندان هاست زیرا نیکوتین زردرنگ است و با گذشت زمان سطح دندان ها را به این رنگ تغییر می دهد. البته زردکننده های دندان در برخی خوراکی ها نیز وجود دارند. به عنوان نمونه قهوه و جای و خوراکی های پررنگ مانند میوه های قرمز و برخی نوشیدنی های چنین تاثیری می گذارند.
دشتن دندان هایی زیبا، مرتب و سفید آرزوی همه است اما کدربودن دندان ها به خصوص هنگام خنده، باعث ناخرسندی است. بد نیست بدانید رنگ دندان ها هم مانند رنگ مو و رنگ پوست به وسیله ژنتیک تعیین می شود. با وجود ترک کردن برخی عادت ها باعث می شود سفیدی طبیعی دندان ها تا بیشترین حد ممکن حفظ شود. سوال اینجاست که چه چیزی دندان ها را زرد می کند و چطور می توانیم دندان هایمان را سفید نگه داریم. حتما می دانید که مینا، به دندان سفیدی می دهد و یک مینای نازک می تواند دندان ها را متمایل به زرد کند.
 
سیگار متهم اول پرونده زردشدن دندان هاست زیرا نیکوتین زردرنگ است و با گذشت زمان سطح دندان ها را به این رنگ تغییر می دهد. البته زردکننده های دندان در برخی خوراکی ها نیز وجود دارند. به عنوان نمونه قهوه و جای و خوراکی های پررنگ مانند میوه های قرمز و برخی نوشیدنی های چنین تاثیری می گذارند.
برای خواندن ادامه ی متن به ادامه ی مطلب بروید ......
نهتانی بازدید : 741 1391/02/18 نظرات (0)
  • متین دانلود :
    استخرهای عمومی به خصوص در شهرهای بزرگ علیرغم تمام سخت گیری هایی که از سوی مراکز بهداشت صورت می گیرد اما باز هم محلی برای بروز مشکلات مختلف برای جوانان و نوجوانان هستند که مشاتاقانه در فصل گرما به این محل ها مراجعه می کنند.
    آب تنی، آب بازی، شیرجه، استخر و ... همه این ها خاطرات خوبی است که همه ما از دوران کودکی تا به امروز در ذهن خود از تابستان و گرما داریم،‌ اما گاهی همیشه لذب خوب استخر با خاطرات خوب همراه نمی شود.
    عفونت‌هاي ويروسي و قارچي، مثل عارضه خارش پاي شناگران كه يك بيماري قارچي پوست است. عفونت چشم، گوش، گلو و بيني،‌ عفونت‌هاي بخش فوقاني دستگاه تنفس و عفونت‌هاي روده‌اي نیز از دیگر مشکلات استخرهای عمومی هستند.

    بیماری های مختلف یکی از مشکلاتی است که گریبان شناگران در استخرهای عمومی را می گیرد.  از بين بيماري‌هاي منتقله از طريق شنا مي‌توان به تب تيفوييدي، اسهال، عفونت‌چشمي ليپتوسپيروزيس، كرم‌هاي حلقوي، عفونت‌هاي پوستي، بيماري خارش شناگران، عفونت سينوس‌ها، عفونت گوش و گلو اشاره كرد.

     
    برای مشاهده ی ادامه ی متین به ادامه ی مطلب بروید .....
نهتانی بازدید : 603 1391/02/18 نظرات (1)
متین دانلود : نتایج تحقیقات نشان می دهد که حتی دویدن آرام برای سلامتی بهتر از انواع ورزشهای شدید است.

محققان دریافتند که دویدن با سرعت متوسط یا آرام برای یک یا دو ساعت در هفته می تواند عمر متوسط مردان را تا 6.2 سال و عمر متوسط زنان را 5.6 سال افزایش دهد و تا 44 درصد خطر مرگ را کاهش دهد.

براساس گزارش نیوزیلند هرالد، دکتر پیتر شنهور از بیمارستان دانشگاه بیسپبجرگ اظهار داشت: تأثیرات رفاه روان شناختی دویدن به این حقیقت باز می گردد که افراد هنگام دویدن تعاملات اجتماعی بیشتری خواهند داشت.

برای مشاهده ی ادامه ی متن به ادامه ی مطلب بروید ...

ماریو بازدید : 1026 1391/01/16 نظرات (2)

تنهایی

 

محققان دریافته اند افرادی که تنها زندگی می کنند در مقایسه با آنهایی که در کنار خانواده عمر خود را سپری می کنند، ۸۰ درصد بیشتر در معرض ابتلاء به افسردگی هستند.

ماریو بازدید : 1008 1391/01/15 نظرات (0)

جراحان برای نخستین بار توانسته اند بزرگترین عمل پیوند صورت را انجام دهند

پزشکان آمریکایی در یک عمل جراحی پلاستیک موفقیت‌آمیز توانستند صورت فرد گلوله خورده را پیوند بزنند. در این عمل جراحی که در دانشگاه «مریلند» انجام شد، پزشکان توانستند استخوان فک،‌ دندان و زبان بیمار را ترمیم کنند.

ماریو بازدید : 963 1391/01/14 نظرات (0)

افسردگی باعث افزایش ۱/۵ برابری مرگ زودهنگام در بیماران قلبی می شود

 

 

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج تحقیقات بر روی بیماران دچار مشکلات قلبی عروقی نشان داده است که در بین مبتلایان به امراض عروق کرونری، افسردگی باعث افزایش ۱/۵ برابری مرگ زودهنگام است.

فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012



مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
-  GPS برای سیستم عامل آندروید
-  آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
           
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
              
          قیمت: 8900 تومان
                     
 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
دانلود. دانلود کلیپ. دانلود آهنگ جدید. عکس . دانلود انتی ویروس.اپدیت انتی ویروس.دانلود فیلم ,وب سایت نهتانی nohtani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1994
  • کل نظرات : 538
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1437
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 1,790
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,896
  • بازدید ماه : 23,933
  • بازدید سال : 179,413
  • بازدید کلی : 6,661,411