loading...
متین دانلود -نهتانی
تبلیغات


کیف لوازم آرایش

متین دانلود - خرید کیف

یک کیف لوازم آرایش مدرن برای زنان امروزِی، با ظاهری بسیار  زیبا، جنس بسیار با کیفیت و عرضه شده در رنگ های مختلف. همراه با یک آینه کوچک متصل به بدنه کیف که از گم شدن آن جلوگیری می کند که شما را از حمل آینه اضافی و جاگیر بی نیاز می کند. همچنین این کیف دارای دارای دو جیب نایلونی داخلی و همچنین یک جیب زیپ دار می باشد که به شما اجازه می دهد موارد دیگری مانند پول و همچنین کارت ها خود را داخل آن قرار دهید. بدنه این کیف ضد آب بوده و از وسایل و لوازم شده به خوبی محافظت می کند. زیبایی و کیفیت این کیف آن را به هدیه ایی مناسب برای عزیزان شما تبدیل می کند.

»برای مشاهده ی توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 16,500 تومان
خرید محصول + متین شاپ

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آبریزش بینی را با آنتی هیستامین های طبیعی درمان کنید! 0 1944 azita
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 724 azita
چگونه با کودک آب زیر کاه کنار بیاییم؟ 0 611 azita
خوشبو کردن آشپزخانه فقط با دارچین یا وانیل 0 363 azita
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده 0 368 azita
سرعت ویندوز را بالا ببرید 0 342 behsa
استرس مغز كودكان را تغییر می‌‌دهد 0 398 behsa
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 380 behsa
از بین بردن پشه های ریز میوه ها به روش طبیعی 0 447 behsa
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها 0 389 behsa
توصیه‌های سنتی برای درمان کبد چرب 0 358 nina
۶ اشتباهی که در مورد ابرو ها مرتکب می شوید! 0 347 nina
چگونه ترک دیوار را تعمیر کنیم 0 402 nina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 326 nina
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 300 nina
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایت 0 386 haniye
بسیاری از کودکان بی‏دلیل گریه می‏کنند. آیا این علامت هم نشانه افسردگی است؟ 0 440 haniye
نحوه درزگیری پنجره ها 0 376 haniye
چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟ 0 389 haniye
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 1243 haniye
نهتانی بازدید : 693 1390/06/17 نظرات (0)

ده خوراکی برای داشتن ذهن هوشمند


تنها حل جدول نیست که به مغز شما کمک می کند تا از عوارض سالخوردگی دور بمانید؛ خوردن غذای خوب و مناسب نیز در این راستا کمک شایانی است. بعضی خوراکی ها به خصوص برای حفاظت از سلو ل های ظریف عصبی و رگ های خونی مناسب اند.
برخی دشمن سرسخت رادیکال های آزاد هستند؛ مولکول های اکسیژن خائنی که هنگام فعالیت مغز ساخته می شوند. اکثر غذاهایی که برای مغز مناسب اند برای قلب نیز مفیدند زیرا هر دو نیازمند جریان مداوم اکسیژن هستند و آن چه به بیماری های قلبی عروقی منجر شود بی ارتباط با افت توان مغزی نیست. فهرستی از این خوراکی ها در زیر آمده است.

 ● زغال اخته زغال اخته سرشار از آنتی اکسیدان ها است که رادیکال های آزاد را از هستی ساقط می کند. مطالعاتی که بر روی موش ها صورت گرفته نشان می دهد که یک رژیم غذایی سرشار از زغال اخته به بهبود وضعیت حافظه و قابلیت تحرک می انجامد و علاوه بر این روند افت توازن و هماهنگی اعضای بدن که بر اثر افزایش سن به وجود آید را معکوس می کند. مواد شیمیایی موجود در زغال اخته بر سیستم انقباض سرخرگ ها تاثیر می گذارد و از همین رو به بهبود وضعیت فشار خون می انجامد. فشار خون بالا می تواند موجب تخریب رگ های ظریف مغز شود.

 ● کلم و کاهو هوماسستین نوعی ماده شیمیایی است که برای متابولیسم پروتئین لازم است اما مقدار زیاد آن به ضعف ادراک و بیماری آلزایمر(و همین طور بیماری قلبی) منجر می شود که درصد قابل توجهی از موارد دیمنشیا(اختلال مغزی) را به وجود می آورد. کاترین تاکر مدیر برنامه تحقیقاتی ارزیابی تغذیه در مرکز پژوهشی تغذیه انسان در مورد ارتباط هوماسستین با افزایش سن می گوید: هوماسستین تاثیر مخربی بر دیواره های سرخرگ ها دارد و همانند سمی مهلک عمل می کند. اکسیداسیون نیز موجب تخریب دیواره سرخرگ ها می شود. ترکیب این دو بسیار مخرب است. تجزیه هوماسستین نیازمند فولات و ویتامین های ب ۶ و ب ۱۲ است که در سبزیجاتی نظیر کلم و کاهو وجود دارد.

نهتانی بازدید : 583 1390/06/17 نظرات (0)

رابطه صبحانه و ضریب هوشی

نخوردن صبحانه ضریب هوشی كودكان را كاهش می‌دهد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی اصفهان گفت: نخوردن صبحانه ضریب هوشی و قدرت یادگیری كودكان و دانش آموزان را كاهش داده و به خستگی زودهنگام آنان منجر می‌شود. رابطه صبحانه و ضریب هوشی
دكتر"مهدی سالك" فوق تخصص غدد روزیكشنبه درگفتگوبا ایرنا افزود: خوردن صبحانه نقش مهم واساسی درافزایش قدرت یادگیری،خلاقیت وابتكار كودكان دارد ، بنابراین والدین باید نسبت به صرف صبحانه فرزندان ، بیش از دیگر وعده غذائی دقت كنند.

وی اظهار داشت: كودكان هفت تا هشت ساعت بعد از خوردن شام، در ناشتایی بسر می‌برندو با صرف صبحانه مغز از قند كافی به عنوان غذا و منبع انرژی استفاده می‌كند

سالك افزود: برای اینكه كودك و دانش‌آموزاشتهای كافی برای خوردن صبحانه داشته باشند ، باید شام را در ساعات ابتدایی شب صرف كنند و شبها در ساعت معینی بخوابند تا صبح زود بیدار شوند و وقت كافی برای خوردن صبحانه داشته باشند.

وی بااشاره به این كه برخی از آنان علاقه مند به‌خوردن صبحانه نیستند گفت:
در این موضوع والدین می‌توانند بادادن تنقلات سنتی مانند گردو ، بادام و نیز یك عدد كیك ، صبحانه مقطعی فرزند خود را تامین و برای بردن لقمه نان و پنیر به عنوان صبحانه كامل به مدرسه ترغیب شوند.

وی افزود : اگر مدت زمان نخوردن صبحانه طولانی تر باشد، نگهداری قندخون در سطحی كه مغز قادر به فعالیت طبیعی خودباشد، دشوارتر و یادگیری ، تمركز حواس و تعادل حركتی آنها مختل می‌شود.

نهتانی بازدید : 670 1390/06/17 نظرات (0)

30 راه ساده برای افزایش بهره هوشی کودکان

با به کارگیری سی شیوه ساده از هنگام بارداری تا پایان دوسالگی افزون بر رشد جسمانی مناسب، زمینه های افزایش بهره هوشی کودکان را تقویت کنید. از آنجا که پایه ریزی و شکل گیری رشد جسمانی30 راه ساده برای افزایش بهره هوشی کودکان و ذهنی کودکان از هنگام بارداری تا پایان دو سالگی است، به کارگیری این ۳۰ شیوه به طور هماهنگ به رشد همه جانبه و مناسب کودک کمک می کند.

 در هنگام بارداری

۱) تیروئیدتان را آزمایش کنید زیرا کم کاری خفیف تیروئید در خانمهای باردار سبب کاهش معنی داری در هوش کودکان می شود.
۲) کولین مصرف کنید، این ماده مغذی در گوشت، تخم مرغ و حبوبات وجود دارد.
۳) ویتامین هایی را که پزشک در دوران بارداری برای شما تجویز می کند مصرف کنید.
۴) با جنین خود حرف بزنید و او را صدا کنید.
۵) از نوشیدن قهوه و خوردن دارو بدون تجویز پزشک اجتناب کنید.

در شش ماهه نخست پس از تولد به این نکات توجه داشته باشید
۶) فرزندتان را با شیر مادر تغذیه کنید.
۷) در صورت بروز افسردگی بعد از زایمان ، برای درمان آن اقدام کنید.
۸) منابع غنی از آهن مانند گوشت، سبزیجات، تخم مرغ و میوه های تازه مصرف کنید.
۹) در زمان شیردهی خوردن غذاهای حاوی ویتامین۱۲ B مانند مخمر، نان، غذاهای دریایی و تخم مرغ را فراموش نکنید.
۱۰) برای کودکتان موسیقی به ویژه موسیقی سنتی و کلاسیک پخش کنید.
۱۱) کودک را ماساژ دهید ، مطالعات نشان داده اند که ماساژ روزانه کودکان رشد مغزی آنان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


نهتانی بازدید : 558 1390/06/17 نظرات (0)

ده راهکار برای خواب بهتر

تعبیر افراد از یک تخت خواب مطلوب به طرز فکر افراد بر می گردد و از فردی تا فرد دیگر متفاوت است ولی می بایست اطمینان حاصل کنید تختخوابی را دارید که درآن احساس راحتی و آرامش می کنید.

علاوه بر این، اختلال در خواب شبانه با ایجاد یک سری تغییرات هورمونی و نیز اشکال در سوخت و ساز طبیعی بدن می تواند زمینه ساز ابتلا به بیماری های چاقی، دیابت و حتی بیماری های قلبی را فراهم نماید.

باید بدانید که اگر از بیماری هایی مانند چاقی و اختلالات خوردن رنج می برید و نیز در خوابیات مشکل دارید، می توانید عادات رفتاری خود را برای دستیابی به یک خواب بهتر شبانه تغییر دهید. ممکن است توانایی کنترل و یا محدود کردن تمام عواملی که با خوابتان مداخله دارند را نداشته باشید ولی می توانید یک سری عادات رفتاری که تقویت کننده خواب راحت شبانه هستند را در خود تقویت نمایید.

اگر شما مشکلاتی را در خواب و یا به خواب رفتن تان دارید می توانید از توصیه های ذیل استفاده نمایید:

۱) هر روز در یک ساعت مشخص و مقرر به خواب بروید و از خواب برخیزید و حتی در تعطیلات نیز این ساعت ها را رعایت فرمایید. پیروی از یک برنامه مشخص به تقویت چرخه خواب و بیداری بدنتان کمک کرده و کمکتان می کند که شبها راحت تر به خواب بروید.

۲) قبل از خواب حجم زیادی از آب و غذا را مصرف نکنید. حداقل دو ساعت قبل از خواب، یک شام سبک را مصرف نمایید. اگر مستعد ابتلا به سوزش معده هستید از مصرف غذاهای پر ادویه و پر چرب که موجب تشدید سوزش معده و ممانعت از یک خواب راحت می شوند پرهیز نمایید.

نهتانی بازدید : 609 1390/06/17 نظرات (0)

۱۰ رفتاری که به مغز شما آسیب می رساند!

كار سخت یا مطالعه در زمان بیماری ممكن است منجر به كاهش كارآئی مغز و در نتیجه صدمه مغزی شود.با انجام یا عدم انجام چند کار ساده می توان از زوال مغز جلوگیری کرد.نادیده گرفتن بعضی کارهای پیش پا افتاده باعث می شود عملکرد مغز در طول روز کاهش پیدا کند.

1. نخوردن صبحانه
كسانی كه صبحانه نمی خورند قند خونشان به سطح پایین تری افت می كند. این امر باعث تامین نامناسب مواد غذائی برای مغز و در نتیجه افت فعالیت مغزی می شود.

2. پرخوری:
این امر باعث تصلب شرائین (سختی دیواره رگهای) مغز شده و منجر به كاهش قدرت ذهنی می شود.

3- دخانیات:
این امر باعث كوچك شدن چند برابری مغز و منجر به آلزایمر می شود.

4. استفاده زیاد قند و شكر:
استفاده زیاد قند و شكر جذب پروتئین و مواد غذائی را متوقف می كند و منجر به سوء تغذیه و احتمالا اختلال در رشد مغزی خواهد شد.

5. آلودگی هوا:
مغز بزرگترین مصرف كننده اكسیژن در بدن ماست. دمیدن هوای آلوده باعث كاهش اكسیژن تامینی مغز شده و منجر به كاهش كارآیی مغز می شود.

6. كمبود خواب:
خواب به مغزمان اجازه استراحت می دهد. دوره طولانی كاهش خواب منجر به شتاب گیری مرگ سلولهای مغزی خواهد شد.

نهتانی بازدید : 611 1390/06/17 نظرات (0)

10 توصيه خوب براي حافظه هاي بد

باتری حافظه ات را پُر کن
به عنوان نمونه، اگر آنقدر جدول حل کرده اید که حتی توی خواب هم می توانید این کار را انجام دهید، موقع آن است که خود را به چالشی جدید بکشانید تا بتوانید توانایی مغزتان را به بهترین نحو پرورش دهید. کنجکاوی در محیط اطراف و جهان اطرافتان، اینکه آنچه در اطرافتان می گذرد، چگونه اتفاق می افتد و چگونه شما می توانید آن را بفهمید باعث می شود مغزتان با سرعت بالاتر و موثرتری فعالیت کند. به کار بستن مواردی که در این مطلب آمده است، به شما کمک می کند به خواسته ای که درباره پرورش هوش و حافظه تان دارید، برسید.

1- بازی کنید
برنامه های پرورش ذهن و بازی ها راه های خارق العاده ای هستند برای اینکه مغزتان را به چالش بکشید. سودوکو، جدول و بازی های الکتریکی. همه آنها می توانند سرعت فعالیت مغز و حافظه تان را افزایش دهند. این بازی ها بر منطق دایره لغات و ریاضی و... تکیه دارند. آنها جنبه تفریحی هم دارند و شما می توانید روزانه اندکی از وقت خود را صرف آنها کنید و از آنها سود ببرید. البته روزانه فقط 15 دقیقه از وقتتان را به بازی اختصاص دهید نه بیشتر.

2- مدیتیشن یادتان نرود
مدیتیشن روزانه احتمالا بهترین کاری است که شما می توانید برای سلامت جسم و مغز و روانتان انجام دهید. مدیتیشن نه تنها باعث آرامش شما می شود بلکه باعث پرورش مغز هم خواهد شد. شما با به وجود آوردن حالت متفاوت روانی، مغزتان را به صورتی جدید و جذاب به کار می گیرید و این باعث بالا بردن فعالیت مغزی تان می شود.

3- مغزتان را تغذیه کنید
مغزتان به چربی های مفید و سالم احتیاج دارد پس روی روغن ماهی سالمون، آجیل ها مانند گردو، روغن تخم کتان و روغن زیتون تمرکز و چربی های اشباع شده را از رژیم غذایی تان حذف کنید.

4- داستان های خوبتان را بازگو کنید
خاطره ها و اتفاق هایی که برایتان افتاده اند را تفسیر کرده و آنها را بازگو کنید و لحظه هایتان را با دیگران سهیم شوید. تمرین کنید که داستان های جدید و قدیمی تان را به طوری دلچسب، تاثیرگذار و مفرح تعریف کنید.

نهتانی بازدید : 655 1390/06/17 نظرات (0)

10 اقدام برای حفظ سلامت مغز


حفظ سلامت مغز مانند سلامت سایر بخش‌های بدن و تناسب اندام باید مورد توجه قرار گیرد.

اتحادیه پژوهش‌های مغزی آمریکا می‌گوید: برای حفظ سلامت مغز و جلوگیری از کاهش عملکرد آن که با افزایش سن رخ می‌دهد، کارهای زیادی می‌توان انجام داد که باید بخشی از برنامه تناسب کلی اندام‌ها باشد.

این اتحادیه انجام ده اقدام زیر را برای بهبود سلامت مغز توصیه می‌کند:

1- خوردن رژیم غذایی سلامت‌بخش مغز:
رژیم غذایی که غنی از اسید‌های چرب امگا-3 (که ماهی‌ها حاوی مقدار زیادی از آن هستند)، پروتئین، مواد آنتی‌اکسیدان، میوه‌ها و سبزی‌ها و ویتامین های گروه B و مقدار کمی چربی‌های ترانس باشد و میزان متعادلی از مواد نشاسته‌ای یا کربوهیدراتی را داشته باشد، سلامت مغز را حفظ می‌کند.

2- ذهن خود را فعال نگهدارید:
فعالیت‌هایی مانند آموختن یک زبان یا مهارت جدید، حل کردن جدول کلمات، رفتن به کلاس‌های آموزشی، و یا یادگیری رشته‌های هنری می‌تواند ذهن شما را فعال نگه‌دارد.

3- به طور مرتب ورزش کنید:
ورزش‌کردن می تواند گردش خون را فعال کند، توازن و هماهنگی بدن را بهبود بخشد و از بروز بیماری‌‌هایی مانند بیماری قلبی، سکته مغزی و دیابت که خطر زوال عقل یا دمانس را می‌افزایند، جلوگیری کند.


نهتانی بازدید : 603 1390/06/17 نظرات (0)

اشتباهات رایج درمورد مغز

اشتباهات رایج درمورد مغز بسیاری از ما، باورهای اشتباهی راجع به مغز داریم،با خواندن این مقاله شما نیز به اشتباهاتتان خواهید خندید.

1- مردان از زنان باهوش‌ترند چون وزن مغزشان 10 درصد بیشتر است!
با این حساب،‌فیل‌ها‌ از آدم‌ها خیلی باهوش‌ترند چون وزن مغزشان 5 برابر است.واقعیت این است كه داشتن مغز بزرگ‌تر به معنای باهوش‌تر بودن نیست.مقایسه وزن مغز در گونه‌های مختلف جانوران نشان می‌دهد كه «هر كه وزنش بیش، مغزش بیشتر.»یعنی طبیعی است كه عضلات نیرومند یك فیل،در مقایسه با عضلات یك گربه،باید تحت كنترل مغز بزرگ‌تری باشد.به همین دلیل است كه فیل 6 هزار گرم مغز دارد و گربه، 30 گرم.

2- ‌عملكرد كامپیوتر مثل مغز است؛چه فرقی می‌كند؟
خیلی فرق دارد! شاید بگویید اصلا كامپیوترهای اولیه را با الگوگیری از عملكرد مغز ساخته‌اند ولی نورولوژیست‌ها در پاسخ به شما می‌گویند اگر قدرت تمام كامپیوترهای دنیا را با هم جمع كنید،باز هم قدرتش به مغز آدمیزاد نمی‌رسد؛یعنی ساختار مغز ما آن‌قدر پیچیده است كه تشبیه‌اش به كامپیوتر،لااقل عصب‌شناسان را به خنده می‌اندازد.

نهتانی بازدید : 792 1390/06/17 نظرات (0)

راه های افزایش ضریب هوشی

تنفس عمیق:
کشیدن نفس عمیق یکی از آسان ترین، سریع ترین و مؤثرترین راه های ارتقای عملکرد مغز است زیرا با این کار بدن آرام شده و از این رو اکسیژن بیشتری وارد خون و در نتیجه وارد مغز می شود. راه های افزایش ضریب هوشی
آرامش بدن نقش مهمی در عملکرد مغز دارد. این در حالی است که سطح پائین اکسیژن موجود در خون اثر معکوس داشته و عملکرد مغز را کاهش می دهد. از آنجایی که بیشتر مردم عادت به تنفس سطحی دارند، تنفس عمیق یکی از راه های سریع افزایش IQ است.

 مدیتیشن:
مدیتیشن به دلیل آن که با تنفس عمیق همراه است، باعث افزایش IQ می شود. حالت ذهنی ناشی از توجه به روش تنفس باعث آرامش کامل بدن شده و راه های جدید و خلاق حل مشکل را دربرمی گیرد.
بدین منظور باید چشم ها را بسته و از طریق بینی تنفس کرد. نفس کشیدن در ابتدا باید عمیق باشد اما پس از آن کافی است تا به شکل مطلوب انجام شود. در این زمان توجه فرد تنها باید به روش تنفس معطوف باشد.

 صاف نشستن:
حالت بدنی مناسب بر حالات ذهنی نیز تأثیرگذار بوده و به شفافیت تفکر کمک می کند.
برای تجربه این تأثیر کافی است در ابتدا در حالت خمیده و با دهان باز به یک مسئله ریاضی فکر کرده و سپس همین کار را در وضعیت صحیح نشسته و با لبان بسته تکرار کرد.

نهتانی بازدید : 615 1390/06/17 نظرات (0)

۱۲ روش ساده برای تقویت مغز

هرچند مغز ما قویترین رایانه در سیاره زمین محسوب می شود اما این رایانه قدرتمند نیز گاهی به خطا می رود. ما انسانها بیشتر وقت خود را صرف انباشتن چیزهای مختلف و بی فایده به داخل مغزمان می تقویت مغز کنیم. مهم نیست مغز ما چقدر قدرتمند است آنچه اهمیت دارد این است که بدانیم این عضو نیاز به جبران و احیای خود دارد تا بتواند قالب و توانایی خود را حفظ کند. پژوهشگران روش های مختلفی را برای سوپرشارژکردن و افزایش کارایی مغز ارائه کرده اند که دراین مقاله ساده ترین آنها ارائه شده تا هر فردی بتواند به محض احساس نیاز، به آنها دسترسی داشته باشد و آنها را بکار بسته و از مزایای آن بهره مند شود:

  ۱) بادام بخورید:
 بادام حافظه را تقویت می کند و اگر در ترکیب با شیر قبل از رفتن به رختخواب و یا پس از برخاستن از خواب به هنگام صبح مصرف شود تاثیر بهتری دارد.

 ۲) آب سیب بنوشید:
 پژوهشگران دانشگاه ماساچوست لوول نشان داده اند؛ آب سیب تولید نوعی انتقال دهنده عصبی حیاتی موسوم به استیلکولین را درمغز افزایش داده و از این طریق قدرت حافظه را نیز تشدید می کند.

فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012



مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
-  GPS برای سیستم عامل آندروید
-  آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
           
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
              
          قیمت: 8900 تومان
                     
 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود. دانلود کلیپ. دانلود آهنگ جدید. عکس . دانلود انتی ویروس.اپدیت انتی ویروس.دانلود فیلم ,وب سایت نهتانی nohtani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1994
  • کل نظرات : 538
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1437
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 1,790
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,943
  • بازدید ماه : 23,980
  • بازدید سال : 179,460
  • بازدید کلی : 6,661,458