loading...
متین دانلود -نهتانی
تبلیغات


کیف لوازم آرایش

متین دانلود - خرید کیف

یک کیف لوازم آرایش مدرن برای زنان امروزِی، با ظاهری بسیار  زیبا، جنس بسیار با کیفیت و عرضه شده در رنگ های مختلف. همراه با یک آینه کوچک متصل به بدنه کیف که از گم شدن آن جلوگیری می کند که شما را از حمل آینه اضافی و جاگیر بی نیاز می کند. همچنین این کیف دارای دارای دو جیب نایلونی داخلی و همچنین یک جیب زیپ دار می باشد که به شما اجازه می دهد موارد دیگری مانند پول و همچنین کارت ها خود را داخل آن قرار دهید. بدنه این کیف ضد آب بوده و از وسایل و لوازم شده به خوبی محافظت می کند. زیبایی و کیفیت این کیف آن را به هدیه ایی مناسب برای عزیزان شما تبدیل می کند.

»برای مشاهده ی توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 16,500 تومان
خرید محصول + متین شاپ

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آبریزش بینی را با آنتی هیستامین های طبیعی درمان کنید! 0 1942 azita
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 721 azita
چگونه با کودک آب زیر کاه کنار بیاییم؟ 0 607 azita
خوشبو کردن آشپزخانه فقط با دارچین یا وانیل 0 361 azita
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده 0 364 azita
سرعت ویندوز را بالا ببرید 0 338 behsa
استرس مغز كودكان را تغییر می‌‌دهد 0 396 behsa
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 378 behsa
از بین بردن پشه های ریز میوه ها به روش طبیعی 0 446 behsa
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها 0 386 behsa
توصیه‌های سنتی برای درمان کبد چرب 0 356 nina
۶ اشتباهی که در مورد ابرو ها مرتکب می شوید! 0 344 nina
چگونه ترک دیوار را تعمیر کنیم 0 399 nina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 321 nina
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 298 nina
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایت 0 384 haniye
بسیاری از کودکان بی‏دلیل گریه می‏کنند. آیا این علامت هم نشانه افسردگی است؟ 0 437 haniye
نحوه درزگیری پنجره ها 0 373 haniye
چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟ 0 387 haniye
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 1239 haniye
n1993 بازدید : 521 1391/10/05 نظرات (0)

سلام من چون آدم تنوع طلبی هستم دوست دارم از آموخته هام و خواسته هام شما دوستان رو هم سهیم کنم

نهتانی بازدید : 729 1391/06/04 نظرات (1)

يك پيرزن 80 ساله تونسي كه به دليل بيماري به بيمارستان محلي سيدي بوزيد مراجعه كرده بود با كمال تعجب فهميد كه چهار ماهه باردار است.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از جپيك، اين زن 80 ساله مدتي بود كه احساس بيماري كرده و حال تهوع به او دست مي داد. وي به بيمارستان سيدي بوزيد رفت و پزشكان پس از معاينه به پيرزن گفتند كه چهار ماهه باردار است.

مادر 80 ساله به پزشكان اصرار كرد كه به دليل مشكلاتي كه بارداري و زايمان براي او و همسر 81 ساله اش به بار مي آورد، وي را مورد سقط جنين قرار دهند.

اما پزشكان به دليل كه عمر جنين چهار ماهه است از پذيرفتن درخواست سقط جنين پيرزن خودداري كرده و براي او زايماني خوب و تولد فرزندي سالم را آرزو كردند.

نهتانی بازدید : 862 1391/05/19 نظرات (1)

عکس زن بسیار چاق ایرانی

 

چاق‌ترين زن ايران، با حدود ۳۵۰ كيلوگرم وزن، تحت درمان پزشكان است تا با كاهش وزن و معالجه بيماري‌هاي مرتبط با اضافه وزن خود بتواند از سرنوشت خواهرش رهايي يابد.

خواهر او تابستان سال گذشته به دليل چاقي مفرط درگذشت. خانم مجدم ۵۰ ساله است و در اهواز زندگي مي‌كند.

عکس زن چاق

نهتانی بازدید : 1217 1391/05/19 نظرات (0)

اینکه هدف جراحی‌های زیبایی، زیباتر شدن فرد است کاملا بدیهی است اما گاهی در دنیای واقعی، ‌این امر بدیهی نقض می‌شود و نتیجه‌ای جز نازیبایی به بار نمی‌آید.

یعنی فرد بعد از جراحی زیبایی نه تنها زیبایی طبیعی خود را از دست می‌دهد بلکه می‌توان گفت زشت هم می‌شود و این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد،‌ چه بین افراد عادی و چه بین هنرپیشه‌ها و افراد مشهور.

نهتانی بازدید : 556 1391/04/31 نظرات (1)

بوی بد دهان می تواند محبوبیت اجتماعی فردی را کاهش دهد، اما باید دانست که راه و اصولی دارد که می توان بوی بد دهان را از بین برد در زیر تعدادی از این روشها ذکر شده است:

 

نهتانی بازدید : 1488 1391/04/23 نظرات (0)

چربی شکم موجب برجسته شدن شکم و در نتیجه باعث بد دیده شدن تمامی اندام می شود و ظاهر زیبای هر فردی را بهم می زند

همه چربی های بدن یکسان نیستند. چربی ها به دو دسته تقسیم می شوند چربی های زیر جلدی که درست زیر پوست شما هستند و چربی های احشایی که در اطراف ارگان های حیاتی مثل قلب و در ناحیه شکم تجمع می یابند. مطالعات نشان داده اند که چربی های زیرجلدی به اندازه چربی احشایی خطرناک نیستند.

بر اساس یک مطالعه اخیر که در مجله چاقی به چاپ رسیده است، می توان به سادگی با تغییر شیوه زندگی و افزایش مصرف میوه و سبزیجات، حبوبات، غلات سبوس دار و در کل فیبر مصرفی و افزایش فعالیت بدنی روزانه از میزان چربی های احشایی کاست.

در این مطالعه 1114 فرد شرکت داشتند که شیوه زندگی آنها طی مدت 5 سال با کمک پرسشنامه هایی بررسی شد. میزان چربی زیر جلدی و احشایی با کمک سی تی اسکن اندازه گیری شد که این روش دقیق ترین راه برای اندازه گیری میزان چربی احشایی است.

نتایج این مطالعه حاکی از آن بودند که با افزایش فیبر مصرفی می توان چربی احشایی را کاهش داد اما در چربی زیر جلدی تغییری مشاهده نشد. در این مطالعه مشخص شده که به ازای هر 10 گرم افزایش مصرف روزانه فیبر محلول، چربی احشایی در طول پنج سال 3.7درصد کاهش می یابد. به علاوه افزایش در میزان فعالیت بدنی باعث کاهش 7.4 درصدی چربی احشایی درهمین مدت خواهد شد. می دانیم که میزان چربی احشایی بالا با بیماری هایی مثل فشار خون بالا، دیابت و کبد چرب مرتبط است.

جالب است که بدانید که 10 گرم فیبر محلول را می توان با مصرف 2 عدد سیب کوچک، یک فنجان نخودفرنگی و یک و نیم فنجان لوبیا چیتی تامین کرد و فعالیت بدنی هم به معنی ورزش شدید به مدت 30 دقیقه 2 تا 4 بار در هفته است. در قدم بعدی محققان قصد دارند به بررسی این موضوع بپردازند که آیا استفاده از مکمل های فیبر هم اثری مشابه فیبر غذایی خواهدداشت یا خیر.

نکته عملی: مطالعات نشان می دهند که با روش های ساده و اصلاح سبک زندگی مثل مصرف بیشتر فیبر روزانه و فعالیت بدنی از میزان چربی های احشایی شامل چربی شکمی کاست. منابع فیبر شامل میوه و سبزیجات و غلات سبوس دار و حبوبات می باشد.

نهتانی بازدید : 2144 1391/03/31 نظرات (0)

شخصیت جنسی افراد با هویت جنسی آنها تفاوت دارد در واقع هویت جنسی یکی از اجزاء زندگی جنسی افراد است . هویت جنسی قابل مشاهده ترین جزء از اجزاء زندگی جنسی انسانها می باشد . پس هرگز زندگی جنسی را برابر با شهوت جنسی ندانید . کم نیستند افرادی که برای مقابله با غریزه جنسی و جلوگیری از شهوت جنسی به اشتباه با زندگی جنسی خود مقابله می کنند و در انتها به زندگی جنسی خود در تمام عمر آسیب می زنند . . نکته مهم که هرگز نباید فرموش کنیم این است که اجتماع ، وجدان و دین بر سلامت شخصیت جنسی افراد تاکید دارند

نهتانی بازدید : 2073 1391/03/30 نظرات (1)

 آیا واقعا بعد از ازدواج انسان دچار اضافه وزن می شود 

تحقیقات جدید نشان می دهد این موضوع حداقل درمورد زنان با احتمال بسیار زیادی رخ می دهد.

تقریبا 90 درصد زنان بعد از وارد شدن به زندگی مشترک دچار اضافه وزن می شوند که به طور متوسط وزن یک خانم بعد از ازدواج نزدیک به 7 کیلوگرم افزایش پیدا می کند و در 56 درصد از موارد این اتفاق بین 4 تا 6 ماه بعد از شروع زندگی مشترک رخ می دهد.

بشارتی متخصص تغذیه تصریح کرد: در این زمان اکثر زنان به حداکثر آرامش بعد از آغاز زندگی مشترک می رسند و مانند قبل کنترلی روی میزان غذا خوردن خود ندارند و نزدیک به یک دهم از زنان هم به دلیل هم غذا شدن با همسر خود به طور ناخود آگاه بیشتر از حد معمول غذا می خورند و کالری های بیشتری مصرف می کنند.

وی در ادامه گفت: حتی بسیاری از کارشناسان از اصطلاحاتی بنام اضافه وزن عشق استفاده می کنند و معتقدند دو سوم زنان بعد از ازدواج بین 6 تا 12 کیلوگرم افزایش وزن پیدا می کنند، یک چهارم زنان کمتر از 6 کیلوگرم اضافه وزن پیدا می کنند و متاسفانه 12 درصد آنها میزان اضافه وزن به بیش از 12 کیلوگرم می رسد و حتی ممکن است دچار چاقی مفرط شوند.

بشارتی عنوان کرد: زنان باید توجه داشته باشند که هر روز نزدیک به 500 کالری غذا کمتری نسبت به همسر خود احتیاج دارند.

وی خاطر نشان کرد: فقط مصرف چند کالری اضافه در روز می تواند در دراز مدت خود را به شکل اضافه وزن نشان دهد.

نهتانی بازدید : 1140 1391/03/22 نظرات (0)

هنگامی که خانم ها خرید های گران قیمتی را انجام می دهند و برای اینکه همسرشان با آنها مخالفتی نکند می گویند : " این بلوز را تازه در حراج این مغازه خریدم ، قبلا گرون تر بود... به همسرتان بگویید با وجود اینکه قیمت بالایی داشت ولی به دلیل اینکه دوست داشتم این بلوز را داشته باشم ، خریدم .

فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012



مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
-  GPS برای سیستم عامل آندروید
-  آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
           
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
              
          قیمت: 8900 تومان
                     
 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
دانلود. دانلود کلیپ. دانلود آهنگ جدید. عکس . دانلود انتی ویروس.اپدیت انتی ویروس.دانلود فیلم ,وب سایت نهتانی nohtani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1994
  • کل نظرات : 538
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1436
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 461
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,716
  • بازدید ماه : 2,901
  • بازدید سال : 158,381
  • بازدید کلی : 6,640,379