loading...
متین دانلود -نهتانی
تبلیغات


کیف لوازم آرایش

متین دانلود - خرید کیف

یک کیف لوازم آرایش مدرن برای زنان امروزِی، با ظاهری بسیار  زیبا، جنس بسیار با کیفیت و عرضه شده در رنگ های مختلف. همراه با یک آینه کوچک متصل به بدنه کیف که از گم شدن آن جلوگیری می کند که شما را از حمل آینه اضافی و جاگیر بی نیاز می کند. همچنین این کیف دارای دارای دو جیب نایلونی داخلی و همچنین یک جیب زیپ دار می باشد که به شما اجازه می دهد موارد دیگری مانند پول و همچنین کارت ها خود را داخل آن قرار دهید. بدنه این کیف ضد آب بوده و از وسایل و لوازم شده به خوبی محافظت می کند. زیبایی و کیفیت این کیف آن را به هدیه ایی مناسب برای عزیزان شما تبدیل می کند.

»برای مشاهده ی توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 16,500 تومان
خرید محصول + متین شاپ

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آبریزش بینی را با آنتی هیستامین های طبیعی درمان کنید! 0 1945 azita
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 724 azita
چگونه با کودک آب زیر کاه کنار بیاییم؟ 0 612 azita
خوشبو کردن آشپزخانه فقط با دارچین یا وانیل 0 363 azita
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده 0 368 azita
سرعت ویندوز را بالا ببرید 0 342 behsa
استرس مغز كودكان را تغییر می‌‌دهد 0 398 behsa
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 380 behsa
از بین بردن پشه های ریز میوه ها به روش طبیعی 0 447 behsa
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها 0 390 behsa
توصیه‌های سنتی برای درمان کبد چرب 0 358 nina
۶ اشتباهی که در مورد ابرو ها مرتکب می شوید! 0 347 nina
چگونه ترک دیوار را تعمیر کنیم 0 403 nina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 326 nina
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 300 nina
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایت 0 387 haniye
بسیاری از کودکان بی‏دلیل گریه می‏کنند. آیا این علامت هم نشانه افسردگی است؟ 0 440 haniye
نحوه درزگیری پنجره ها 0 376 haniye
چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟ 0 390 haniye
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 1243 haniye
نهتانی بازدید : 1490 1391/04/23 نظرات (0)

چربی شکم موجب برجسته شدن شکم و در نتیجه باعث بد دیده شدن تمامی اندام می شود و ظاهر زیبای هر فردی را بهم می زند

همه چربی های بدن یکسان نیستند. چربی ها به دو دسته تقسیم می شوند چربی های زیر جلدی که درست زیر پوست شما هستند و چربی های احشایی که در اطراف ارگان های حیاتی مثل قلب و در ناحیه شکم تجمع می یابند. مطالعات نشان داده اند که چربی های زیرجلدی به اندازه چربی احشایی خطرناک نیستند.

بر اساس یک مطالعه اخیر که در مجله چاقی به چاپ رسیده است، می توان به سادگی با تغییر شیوه زندگی و افزایش مصرف میوه و سبزیجات، حبوبات، غلات سبوس دار و در کل فیبر مصرفی و افزایش فعالیت بدنی روزانه از میزان چربی های احشایی کاست.

در این مطالعه 1114 فرد شرکت داشتند که شیوه زندگی آنها طی مدت 5 سال با کمک پرسشنامه هایی بررسی شد. میزان چربی زیر جلدی و احشایی با کمک سی تی اسکن اندازه گیری شد که این روش دقیق ترین راه برای اندازه گیری میزان چربی احشایی است.

نتایج این مطالعه حاکی از آن بودند که با افزایش فیبر مصرفی می توان چربی احشایی را کاهش داد اما در چربی زیر جلدی تغییری مشاهده نشد. در این مطالعه مشخص شده که به ازای هر 10 گرم افزایش مصرف روزانه فیبر محلول، چربی احشایی در طول پنج سال 3.7درصد کاهش می یابد. به علاوه افزایش در میزان فعالیت بدنی باعث کاهش 7.4 درصدی چربی احشایی درهمین مدت خواهد شد. می دانیم که میزان چربی احشایی بالا با بیماری هایی مثل فشار خون بالا، دیابت و کبد چرب مرتبط است.

جالب است که بدانید که 10 گرم فیبر محلول را می توان با مصرف 2 عدد سیب کوچک، یک فنجان نخودفرنگی و یک و نیم فنجان لوبیا چیتی تامین کرد و فعالیت بدنی هم به معنی ورزش شدید به مدت 30 دقیقه 2 تا 4 بار در هفته است. در قدم بعدی محققان قصد دارند به بررسی این موضوع بپردازند که آیا استفاده از مکمل های فیبر هم اثری مشابه فیبر غذایی خواهدداشت یا خیر.

نکته عملی: مطالعات نشان می دهند که با روش های ساده و اصلاح سبک زندگی مثل مصرف بیشتر فیبر روزانه و فعالیت بدنی از میزان چربی های احشایی شامل چربی شکمی کاست. منابع فیبر شامل میوه و سبزیجات و غلات سبوس دار و حبوبات می باشد.

نهتانی بازدید : 1213 1391/03/10 نظرات (2)

افزایش قوای جنسی چگونه است؟ شاید یکی از مهمترین راه حل ها، علاوه بر ورزش و مسائل روانی به تغذیه بر می گردد

بدن انسان به گونه ایی ست که فقط به گرفتن مواد غذایی مهم و به اصطلاح به درد بخور می تواند وظایف خود را بخوبی انجام دهد.البته فقط خوردن نیست؛بلکه چگونه خوردن و چه خوردن مهم ترند.

هیچ رژیم غذایی ای نمی تواند همه مواد مغذی موردنیاز بدن را برساند. اگر رژیم غذایی فقیر و کم ارزشی داشته باشید، به عنوان مثال اگر هر روز غذاهای چرب، شیرین، پرنمک و فاقد مواد غذایی پرارزش چون سبزیجات می خورید، نمی توانید از جسمتان انتظار چندانی داشته باشید.

فعالیت جنسی سالم نیز در گرو داشتن جسم و روح سالم است. در اینجا 9ماده غذایی را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر اینکه مصرف آنها تضمین کننده سلامتی شماست، برای داشتن یک فعالیت جنسی سالم نیز مفید خواهد بود.

ادمین بازدید : 669 1391/01/07 نظرات (2)

 

۱ در مورد از شیر گرفتن انعطاف پذیر باشید. اگر کودک اصرار دارد موقع خواب شیر بخورد به او بدهید تا وقتی که آماده از شیر گرفتن شود.

۲ قبل از خواب و صبح هنگام بیدار شدن، شیر خودتان را به کودک بدهید.

۳ به تدریج وعده های شیر قبل و بعدازظهر را کم کنید، یعنی فاصله شیردادن ها را بیشتر کنید تا خود به خود یک وعده شیردهی حذف شود.

۴ برنامه همیشگی روزانه را عوض کنید، مثلا اگر او را از مهدکودک برمی دارید به جای اینکه منزل بیایید به فروشگاه یا پارک بروید تا کودک سرگرم شود و هوس شیر خوردن نکند (اگر دچار استرس نمی شود)

نهتانی بازدید : 591 1391/01/01 نظرات (0)

متین دانلود- عید نوروز

در روزهاي جشن نوروز خانواده‌هاي زيادي براي استفاده از تعطيلات راهي سفر مي‌شوند. براي اينكه در اين سفر مشكلي براي اعضاي خانواده به خصوص در مورد غذا و تغذيه آنها پيش نيايد، پيشنهادهاي زير را در نظر بگيريد:


به گزارش سلامت نیوز با توجه به مدت سفر، يك برنامه غذايي براي خود تهيه كنيد. تهيه چنين برنامه‌اي در حفظ سلامت افراد، اهمیت بالایی دارد. اين برنامه بايد با توجه به فاكتورهاي مختلفي مانند تعداد افراد همراه در سفر؛


وضعيت اقتصادي و ميزان هزينه‌اي كه قرار است براي غذا اختصاص داده شود، تركيب سني افراد خانواده و نياز‌هاي تغذيه‌اي آنها وامكانات مورد دسترسي در مقصد سفر، امكان يا عدم امكان تهيه غذا در محل اسكان و... به دقت برنامه‌ريزي شود.

يكي از فوائد برنامه‌ريزي اين است كه امكان تهيه مواد اوليه از شهر خودتان با قيمت مناسبتر و اطمينان بيشتر از سلامت ان وجود دارد. به علاوه با مشخص بودن وعده‌هاي غذايي و آمادگي براي تهيه آنها شما مي‌توانيد از انتخاب از سر ناچاري و تصادفي غذا در طي سفر پيشگيري كنيد.

نهتانی بازدید : 792 1390/12/23 نظرات (0)

افراد چاق

کلسترول بالا، فشار خون بالا، قند خون بسیار بالا و غیره از علایم ابتلا به چاقی است.

احتمالاً این یکی از علائم عارضه ای است که سندروم متابولیک نامیده می‌شود و شما به آن مبتلا شده اید، علائم دیگر آن عبارتند از: کلسترول بالا، فشار خون بالا، قند خون بسیار بالا و غیره...

برای آب کردن شکم، رژیم مدیترانه ای بگیرید!
اگر تمام این موارد را دارید، باید واکنش نشان دهید و رژیم مدیترانه ای را در دستور کار خود قرار دهید. در واقع، این روش برای آب کردن شکم تان بسیار مفید است!

سندروم شکم بزرگ
داشتن شکمی بزرگ، واضح ترین نشانۀ سندروم متابولیک است. به حدی که امروزه اندازۀ دور کمر، معیار بسیار مهمی برای محاسبۀ BMI (شاخص تودۀ بدنی: وزن تقسیم بر مجذور قد) محسوب می‌شود.

شکم بزرگ یکی از 5 علامت سندروم متابولیک است، و به عنوان یک عامل بسیار قدرتمند برای ایجاد خطر بیماری های قلبی عروقی شناخته می‌شود، این علائم خطر به این ترتیب اند:

اندازۀ دور شکم بالاتر از 102 سانتی متر برای مردان و بالاتر از 88 سانتی متر برای زنان.

مقاومت به انسولین، یا میزان قند خون بالا، بالاتر از 1.10 گرم بر لیتر.

فشار خون بالاتر یا معادل 85/130.

کلسترول HDL، (کلسترول خوب) پایین تر از 0.40 گرم بر لیتر برای مردان و 0.50 گرم بر لیتر برای زنان.

تری گلیسیرید بالاتر یا معادل 1.5 گرم بر لیتر.

حالا که با این معیارها به شما هشدار داده شد، باید دنبال راه حلی باشید: رژیم مدیترانه ای تأثیرگذاری خودش را برای کوچک کردن شکم به اثبات رسانده است.

رژیم مدیترانه ای برای مقابله با شکم بزرگ
در این زمینه مطالعات، بسیار زیاد و گسترده هستند چرا که آزمایش های قابل بهره برداری فراوانی دربارۀ این موضوع صورت گرفته است، چیزی حدود 50 آزمایش بر روی 535000 نفر.

نهتانی بازدید : 650 1390/12/02 نظرات (0)

نارنگی و خواص مفید آن

نارنگی به خاطر داشتن فسفر زیاد و ویتامین‌های فراوان، باعث تقویت حافظه و هوش می‌شود و برای رفع بی‌اشتهایی و کاهش گرمای غریزی بدن نیز مفید است.

اگر از بی‌خوابی رنج می‌برید و شب‌ها نمی‌توانید خواب آرام و راحتی داشته باشید، متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند یکی دو ساعت قبل از خواب چند دانه نارنگی میل کنید.
کارشناسان تغذیه می‌گویند نارنگی به دلیل داشتن ویتامین‌های ث، آ و ب مفرح قلب است و می‌تواند اعمال قلب را تنظیم کند.

 


به گفته آنان، طبیعت نارنگی سرد است و مسکن خوبی برای سلسله اعصاب است. این میوه ادرار آور خوبی است و از این رو می‌تواند سموم بدن را دفع کند.
پزشکان خوردن نارنگی را به بیمارانی که از سرگیجه رنج می‌برند نیز توصیه می‌کنند. این میوه پاییزی چسبندگی خون را معالجه می‌کند، در نتیجه تصلب شرایین، ورم جدار ورید و سیاه شدن شریان، فلج ناقص و آنژین را بهبود می‌بخشد.
نارنگی حاوی مقدار زیادی منیزیم است و از این طریق در فعالیت عضلانی، دستگاه گوارش و سیستم عصبی موثر است و به خاطر داشتن میزان فسفر و کلسیم بالا، یکی از میوه‌هایی است که در تشکیل استخوان و اسکلت بدن موثر است.

نهتانی بازدید : 559 1390/12/02 نظرات (0)

6 دلیل خوب برای مصرف مرکبات

مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، پتاسیم، بتاکاروتن و فیبرهای حلال هستند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است.

نگاهی به این دنیای رنگارنگ بیندازید: پرتقال، لیموشیرین، گریپ‌فروت، لیموترش و غیره جزو معروف‌ترین و پرطرفدارترین میوه‌ها محسوب می‌شوند.


ویتامین C موجود در مرکبات در هر فصلی از سال و به خصوص زمستان برای بدن لازم و ضروری است.
اما باید بدانید که خواص و فواید مرکبات تنها به داشتن ویتامین C محدود نمی‌شود.
مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، پتاسیم، بتاکاروتن و فیبرهای حلال هستند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است.
در این مطلب شما را با خواص دیگر مرکبات آشنا می‌کنیم که شما را تشویق می‌کند از این نعمت‌های الهی بیشتر استفاده کنید. با ما همراه باشید.


 
مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان‌ها هستند

نهتانی بازدید : 615 1390/11/04 نظرات (0)

 آشنایی با خواص روغن دارچین

در گذشته از روغن‌های طبیعی به عنوان دارو استفاده می‌شد. این روغن‌ها برای سلامت بدن مفید هستند. در این مطلب به نقل از سایت «ehow» به خواص روغن دارچین اشاره شده است.

*خاصیت ضدالتهابی، ضدعفونی کننده و ضداسپاسمی دارد.

*نفخ و یبوست را از بین می‌برد.

نهتانی بازدید : 580 1390/11/04 نظرات (0)

100801609959.jpg

عناب میوه‌ای شیرین و خوش‌طعم است که آن را می‌توانید همراه دم‌نوش گل گاو زبان یا سنبل‌الطیب دم کنید و بعد از خیس خوردن در چای، آن را میل کنيد.

طعم عناب كمی شیرین است. این میوه قدرت ماهیچه‌ها و توان بدنی را افزایش می‌دهد.

عناب خشک، آرامبخش، ضدسرطان، ضدبیماری‌های تنفسی، بندآورنده خون و مقوی است. تصفیه‌کننده خون بوده و به هضم غذا کمک می‌کند. در درمان نامرتب بودن ضربان قلب، عرق شبانه و تعریق زیاد بدن استفاده می‌شود.

عناب از نظر طب قدیم ایران معتدل است، البته ابن‌سینا اعتقاد داشت كه عناب كمی سرد است.

نهتانی بازدید : 676 1390/11/04 نظرات (0)

از خواص استثنایی آبغوره چه می دانید؟

یک کارشناس ارشد طب سنتی با بیان این که مالیدن پودر غوره بر روی بدن باعث خوشبو کردن تعریق بدن می‌شود، گفت: همچنین در برطرف کردن جوش‌های صورت و خارش بدن نیز کاربرد دارد.



مینا موحد با اشاره به این مطلب که غوره مزاج سرد و خشک دارد، اظهار داشت: این میوه نارس، حرارت خون و صفرا در بدن را کم کرده و باعث از بین رفتن صفرا و بلغم موجود در معده می‌شود.


وی مصرف آب غوره را باعث تقویت کبد و برطرف کننده تشنگی و سستی اعضای بدن دانست و افزود: مصرف کم آب غوره همراه با غذای روزانه در زنان باردار به حفظ جنین آنها کمک می‌کند اما این افرا باید توجه داشته باشند که مصرف بیش از حد آن ممکن است موجب سقط جنین شود.

فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012



مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
-  GPS برای سیستم عامل آندروید
-  آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
           
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
              
          قیمت: 8900 تومان
                     
 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود. دانلود کلیپ. دانلود آهنگ جدید. عکس . دانلود انتی ویروس.اپدیت انتی ویروس.دانلود فیلم ,وب سایت نهتانی nohtani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1994
  • کل نظرات : 538
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1437
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 232
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,099
  • بازدید ماه : 24,136
  • بازدید سال : 179,616
  • بازدید کلی : 6,661,614