loading...
متین دانلود -نهتانی
تبلیغات


کیف لوازم آرایش

متین دانلود - خرید کیف

یک کیف لوازم آرایش مدرن برای زنان امروزِی، با ظاهری بسیار  زیبا، جنس بسیار با کیفیت و عرضه شده در رنگ های مختلف. همراه با یک آینه کوچک متصل به بدنه کیف که از گم شدن آن جلوگیری می کند که شما را از حمل آینه اضافی و جاگیر بی نیاز می کند. همچنین این کیف دارای دارای دو جیب نایلونی داخلی و همچنین یک جیب زیپ دار می باشد که به شما اجازه می دهد موارد دیگری مانند پول و همچنین کارت ها خود را داخل آن قرار دهید. بدنه این کیف ضد آب بوده و از وسایل و لوازم شده به خوبی محافظت می کند. زیبایی و کیفیت این کیف آن را به هدیه ایی مناسب برای عزیزان شما تبدیل می کند.

»برای مشاهده ی توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 16,500 تومان
خرید محصول + متین شاپ

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آبریزش بینی را با آنتی هیستامین های طبیعی درمان کنید! 0 1945 azita
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 724 azita
چگونه با کودک آب زیر کاه کنار بیاییم؟ 0 611 azita
خوشبو کردن آشپزخانه فقط با دارچین یا وانیل 0 363 azita
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده 0 368 azita
سرعت ویندوز را بالا ببرید 0 342 behsa
استرس مغز كودكان را تغییر می‌‌دهد 0 398 behsa
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 380 behsa
از بین بردن پشه های ریز میوه ها به روش طبیعی 0 447 behsa
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها 0 389 behsa
توصیه‌های سنتی برای درمان کبد چرب 0 358 nina
۶ اشتباهی که در مورد ابرو ها مرتکب می شوید! 0 347 nina
چگونه ترک دیوار را تعمیر کنیم 0 402 nina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 326 nina
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 300 nina
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایت 0 386 haniye
بسیاری از کودکان بی‏دلیل گریه می‏کنند. آیا این علامت هم نشانه افسردگی است؟ 0 440 haniye
نحوه درزگیری پنجره ها 0 376 haniye
چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟ 0 390 haniye
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 1243 haniye
نهتانی بازدید : 2146 1391/03/31 نظرات (0)

شخصیت جنسی افراد با هویت جنسی آنها تفاوت دارد در واقع هویت جنسی یکی از اجزاء زندگی جنسی افراد است . هویت جنسی قابل مشاهده ترین جزء از اجزاء زندگی جنسی انسانها می باشد . پس هرگز زندگی جنسی را برابر با شهوت جنسی ندانید . کم نیستند افرادی که برای مقابله با غریزه جنسی و جلوگیری از شهوت جنسی به اشتباه با زندگی جنسی خود مقابله می کنند و در انتها به زندگی جنسی خود در تمام عمر آسیب می زنند . . نکته مهم که هرگز نباید فرموش کنیم این است که اجتماع ، وجدان و دین بر سلامت شخصیت جنسی افراد تاکید دارند

نهتانی بازدید : 1213 1391/03/10 نظرات (2)

افزایش قوای جنسی چگونه است؟ شاید یکی از مهمترین راه حل ها، علاوه بر ورزش و مسائل روانی به تغذیه بر می گردد

بدن انسان به گونه ایی ست که فقط به گرفتن مواد غذایی مهم و به اصطلاح به درد بخور می تواند وظایف خود را بخوبی انجام دهد.البته فقط خوردن نیست؛بلکه چگونه خوردن و چه خوردن مهم ترند.

هیچ رژیم غذایی ای نمی تواند همه مواد مغذی موردنیاز بدن را برساند. اگر رژیم غذایی فقیر و کم ارزشی داشته باشید، به عنوان مثال اگر هر روز غذاهای چرب، شیرین، پرنمک و فاقد مواد غذایی پرارزش چون سبزیجات می خورید، نمی توانید از جسمتان انتظار چندانی داشته باشید.

فعالیت جنسی سالم نیز در گرو داشتن جسم و روح سالم است. در اینجا 9ماده غذایی را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر اینکه مصرف آنها تضمین کننده سلامتی شماست، برای داشتن یک فعالیت جنسی سالم نیز مفید خواهد بود.

ماریو بازدید : 1187 1391/01/13 نظرات (0)

مصرف نوشابه های شیرین موجب افزایش خطر بروز بیماریهای قلبی در مردان می شود

پژوهشگران علوم پزشکی در کشور آمریکا می گویند نتایج بررسی های جدید نشان داده است که  شواهد پزشکی بیشترین تایید کننده تاثیر مصرف نوشابه های شیرین در افزایش خطر بروز بیماریهای قلبی در مردان است.

ادمین بازدید : 623 1391/01/06 نظرات (0)

در ميان آرايشگران اصطلاحي وجود دارد كه مي‌گويند «رنگ، رنگ را باز نمي‌كند» اما در صورتي كه آرايشگري توانايي و مهارت لازم را داشته باشد، مي‌تواند بدون پودردكلره و با استفاده از اكسيدان و رنگ موي مناسب، رنگ موي تيره‌اي را به پايه روشن درآورد. نکته مهم اين کار هم دقت در انتخاب رنگ و اكسيدان است...

برای دیدن ادامه ی مطلب به ادامه ی مطلب بروید...

 

 

ادمین بازدید : 629 1391/01/06 نظرات (0)

 

اگر می خواهید بدنی سالم داشته باشید به این 6 توصیه در سال جدید توجه كنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ به این 6 توصیه در سال جدید توجه كنید:

1)اجتناب از دخانیات

نخستین توصیه به نوجوانان و جوانان بروند برای اجتناب از دخانیات (سیگار و قلیان) است خصوصاً قلیان که تصور نادرست کم ضرر بودن موجب اغفزایش مصرف آن شده است علاوه بر آثار سوء تنفسی و گوارشی، اثر مستقیم مضر دود در سرطان های مثانه، کلیه، معده و روده به اثبات رسیده است.

ادامه ی توصیه ها در ادامه ی مطلب+ترجمه انگلیسی

نهتانی بازدید : 1146 1390/12/23 نظرات (1)

متین دانلود - جوش صورت

اگر براي درمان جوش صورت خود خيلي عجله داريد پس بايد روش سريع الاثرتري را انتخاب كنيد. اگر قبل از خواب كمي خميردندان بر روي جوش بماليد، احتمالا صبح جوش شما به مراحل پاياني عمر خود خواهد رسيد و شايد هم از بين رفته باشد.
اگر صبح كه از خواب بيدار مي شويد متوجه شويد كه يك جوش در قسمتي از صورتتان سر برآورده و خصوصا اگر اين اتفاق قبل از يك واقعه مهم برايتان پيش بيايد، حتما خيلي غصه دار مي شويد.

به گزارش مشرق، اكثر افراد اين حادثه غم انگيز را به نوعي تجربه كرده اند. چند روز مانده به يك مهماني مهم، يك مراسم رسمي، جشن تولد و… انگار كه طبيعت از سرلجبازي مي خواهد دستمان بيندازد. حالا اگر چنين شد چه بايد بكنيم؟

مركبات: يكي از روش هاي متداول، گذاشتن مركبات بر روي جوش است. اسيدسيتريك موجود در اين ميوه ها به خشك شدن جوش چركي كمك مي كند، در حالي كه ويتامين هاي موجود در آنها التهاب باكتری هاي عفونت زا را كم مي كند.

به ادامه ی مطلب بروید ...

نهتانی بازدید : 792 1390/12/23 نظرات (0)

افراد چاق

کلسترول بالا، فشار خون بالا، قند خون بسیار بالا و غیره از علایم ابتلا به چاقی است.

احتمالاً این یکی از علائم عارضه ای است که سندروم متابولیک نامیده می‌شود و شما به آن مبتلا شده اید، علائم دیگر آن عبارتند از: کلسترول بالا، فشار خون بالا، قند خون بسیار بالا و غیره...

برای آب کردن شکم، رژیم مدیترانه ای بگیرید!
اگر تمام این موارد را دارید، باید واکنش نشان دهید و رژیم مدیترانه ای را در دستور کار خود قرار دهید. در واقع، این روش برای آب کردن شکم تان بسیار مفید است!

سندروم شکم بزرگ
داشتن شکمی بزرگ، واضح ترین نشانۀ سندروم متابولیک است. به حدی که امروزه اندازۀ دور کمر، معیار بسیار مهمی برای محاسبۀ BMI (شاخص تودۀ بدنی: وزن تقسیم بر مجذور قد) محسوب می‌شود.

شکم بزرگ یکی از 5 علامت سندروم متابولیک است، و به عنوان یک عامل بسیار قدرتمند برای ایجاد خطر بیماری های قلبی عروقی شناخته می‌شود، این علائم خطر به این ترتیب اند:

اندازۀ دور شکم بالاتر از 102 سانتی متر برای مردان و بالاتر از 88 سانتی متر برای زنان.

مقاومت به انسولین، یا میزان قند خون بالا، بالاتر از 1.10 گرم بر لیتر.

فشار خون بالاتر یا معادل 85/130.

کلسترول HDL، (کلسترول خوب) پایین تر از 0.40 گرم بر لیتر برای مردان و 0.50 گرم بر لیتر برای زنان.

تری گلیسیرید بالاتر یا معادل 1.5 گرم بر لیتر.

حالا که با این معیارها به شما هشدار داده شد، باید دنبال راه حلی باشید: رژیم مدیترانه ای تأثیرگذاری خودش را برای کوچک کردن شکم به اثبات رسانده است.

رژیم مدیترانه ای برای مقابله با شکم بزرگ
در این زمینه مطالعات، بسیار زیاد و گسترده هستند چرا که آزمایش های قابل بهره برداری فراوانی دربارۀ این موضوع صورت گرفته است، چیزی حدود 50 آزمایش بر روی 535000 نفر.

نهتانی بازدید : 659 1390/11/02 نظرات (0)

پاییز فصل لایه برداری؟/ به تناسب پولتان لایه برداری کنید!


با شروع فصل پاییز ارائه برخی خدمات زیبایی در مطب‌ پزشکان پوست و موسسات زیبایی رونق می‌گیرد. پیلینگ یا لایه‌برداری عمیق پوست صورت از جمله خدماتی است که این روزها طرفداران خاص خودش را دارد.

انجام پیلینگ ارتباط مستقیم با نورآفتاب دارد و به قول یکی از این موسسات چون شش ماه دوم سال شدت تابش خورشید کمتر بوده و برای انجام این کار مناسب‌تر است. پیلینگ به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و هزینه‌های مختلفی هم دارد.

برای پیلینگ با مواد از نوعی اسید استفاده می‌شود و البته می‌توان از لیزر هم استفاده کرد. این را "مقدم" منشی یکی از پزشکان پوست به خبرنگار برنا می‌گوید و توضیح می‌دهد: انتخاب روش بستگی به این دارد که تا چه میزان بخواهید هزینه کنید البته مراحل درمان هم متفاوت است. 2 روز بعد از انجام پیلینگ با لیزر، پوست صورت سیاه شده و پوسته‌ریزی پیدا می‌کند و معمولا یک هفته طول می‌کشد اما در نوع شیمیایی همان موقع پوست برداشته شده و تنها صورت قرمز می‌شود.

از هزینه‌ها که سوال می‌کنید می‌گوید:انجام پیلینگ با لیزر 250هزار و با مواد 100 هزار تومان هزینه دارد


نهتانی بازدید : 703 1390/10/21 نظرات (0)

 درمانی برای سخت ترین سرماخوردگی ها و گلودردهای شدید

یکی از بیماری هایی که همیشه گریبان گیر بشر بوده است ، انواع سرماخوردگی ها و عفونتها و گلودرد است .که این فصل خیل یهم شایع است .



متاسفانه برای رهایی از این بیماری ها از انواع قرص های سرماخوردگی ، آنتی هیستامین (آبریزش بینی ) ، آموکسی سیلین (چرک خشک کن ) و آمپول پنی سیلین استفاده میشود . اما واقعیت امر چیز دیگری است .



با استفاده کردن از این قرص ها و آمپول ها فقط بدن مقاومت خود را از دست میدهد و سلولهای بدن فلج میشوند .

پس هنگام ابتلا به این نوع بیماری ها چه باید کرد ؟



قبل از پرداختن به جواب این سوال ، جالب است بدانید که در آزمایشگاه های پزشکی برای کشت میکروب (افزایش میکروب ) از پنج ماده استفاده میشود . یعنی میکروبها (قارچ ـ ویروس ـ باکتری) با خوردن این مواد رشد میکنند ، تعدادشان چندین برابر میشود


نهتانی بازدید : 629 1390/10/21 نظرات (1)

 اگر می‌خواهید لاغر شوید و زیبا بمانید!

غذایی كه می‌خورید -از آنتی‌اكسیدان‌های ضد‌چروك در میوه‌ها و سبزیجات گرفته تا اسیدهای چرب مفید و مرطوب‌كننده در ماهی- به همان اندازه كه بر اندام‌تان تاثیر می‌گذارد، روی پوست‌تان هم اثر دارد.



 آیا رژیم شما با پوست‌تان سازگار است یا اینكه به آن لطمه می‌زند؟ برای جواب این سوال از دكترهای حرفه‌ای كمك خواستیم تا در مورد اثرات پنج نوع از رژیم‌های متداول بحث كنند.


رژیم گیاهخواری

به هر دلیلی كه گیاهخوار هستید، اخلاقی یا فقط برای سلامتی، برای جبران گوشت نخوردن باید از مواد غذایی تازه و غلات بیشتری استفاده كنید كه خبر خوشی برای پوست شماست چون



آنتی‌اكسیدان‌های موجود در این مواد غذایی، باعث خنثی كردن رادیكال‌های آزاد می‌شوند. رادیكال‌های آزاد جزو موادی هستند كه با چین و چروك و پیری زودرس پوست ارتباط دارند.پروتئین مواد گیاهی برای پوست خیلی مفید هستند. مثلا اكثر دانه‌ها دارای روی هستند كه ضدجوش است




و باعث كم كردن التهاب پوست می‌شود كه علت پشت پرده قرمزی پوست و چروك‌های زودرس است. بعضی تحقیقات نشان می‌دهند لبنیات هم در جلوگیری از جوش تاثیر دارند. اگر در خوردن لبنیات مشكل دارید، از دیگر منابع پروتئینی استفاده كنید


فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012



مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
-  GPS برای سیستم عامل آندروید
-  آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
           
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
              
          قیمت: 8900 تومان
                     
 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
دانلود. دانلود کلیپ. دانلود آهنگ جدید. عکس . دانلود انتی ویروس.اپدیت انتی ویروس.دانلود فیلم ,وب سایت نهتانی nohtani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1994
  • کل نظرات : 538
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1437
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 1,790
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,011
  • بازدید ماه : 24,048
  • بازدید سال : 179,528
  • بازدید کلی : 6,661,526