loading...
متین دانلود -نهتانی
تبلیغات


کیف لوازم آرایش

متین دانلود - خرید کیف

یک کیف لوازم آرایش مدرن برای زنان امروزِی، با ظاهری بسیار  زیبا، جنس بسیار با کیفیت و عرضه شده در رنگ های مختلف. همراه با یک آینه کوچک متصل به بدنه کیف که از گم شدن آن جلوگیری می کند که شما را از حمل آینه اضافی و جاگیر بی نیاز می کند. همچنین این کیف دارای دارای دو جیب نایلونی داخلی و همچنین یک جیب زیپ دار می باشد که به شما اجازه می دهد موارد دیگری مانند پول و همچنین کارت ها خود را داخل آن قرار دهید. بدنه این کیف ضد آب بوده و از وسایل و لوازم شده به خوبی محافظت می کند. زیبایی و کیفیت این کیف آن را به هدیه ایی مناسب برای عزیزان شما تبدیل می کند.

»برای مشاهده ی توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 16,500 تومان
خرید محصول + متین شاپ

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آبریزش بینی را با آنتی هیستامین های طبیعی درمان کنید! 0 1953 azita
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 730 azita
چگونه با کودک آب زیر کاه کنار بیاییم؟ 0 618 azita
خوشبو کردن آشپزخانه فقط با دارچین یا وانیل 0 372 azita
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده 0 375 azita
سرعت ویندوز را بالا ببرید 0 351 behsa
استرس مغز كودكان را تغییر می‌‌دهد 0 409 behsa
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 387 behsa
از بین بردن پشه های ریز میوه ها به روش طبیعی 0 456 behsa
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها 0 406 behsa
توصیه‌های سنتی برای درمان کبد چرب 0 366 nina
۶ اشتباهی که در مورد ابرو ها مرتکب می شوید! 0 357 nina
چگونه ترک دیوار را تعمیر کنیم 0 410 nina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 335 nina
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 308 nina
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایت 0 393 haniye
بسیاری از کودکان بی‏دلیل گریه می‏کنند. آیا این علامت هم نشانه افسردگی است؟ 0 447 haniye
نحوه درزگیری پنجره ها 0 383 haniye
چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟ 0 400 haniye
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 1251 haniye
نهتانی بازدید : 525 1390/06/20 نظرات (0)


منابع استرس زا در زندگی همسران

وقتی زن و شوهر هر دو زیر فشار روانی هستند احتمالاً بهتر است بحث در مورد موضوعات مهم و تصمیم گیریهای پر اهمیت را به بعد موکول کنند. اگر با رفتار بی تناسب همسر خود روبرو هستید، با توجیهاتی نظیر" خسته است"، " بی حوصله و ناراحت است"، با او برخورد کنید و حتی المقدور از ذهنیاتی مانند" قصد تحقیر مرا دارد، کار همیشگی اوست"

استرس

ابعاد مختلف زندگی زناشویی با فشارهایی روبروست که می تواند به روابط زناشویی زوجین لطمه وارد کند.

در حقیقت منابع استرس زا در زندگی زناشویی بسیار متعدد است برای مثال زن و شوهر در سال های نخست ازدواج با تصمیم گیریهای متعددی از جزئی( مثلاً تعیین محل قرار دادن قفسه لباس) تا کلی ( تعیین محل زندگی) روبرو هستند. مسایلی مانند هماهنگ کردن ساعات کار بیرون منزل، تعیین وقت صرف غذا و امور مالی خانواده هم موارد دیگری است که می توان به آن اشاره کرد و چون عقاید، عادتها و روش هاس اشخاص با هم تفاوت دارند، تصمیم گیری های دایم، امتیاز دادن و امتیاز گرفتن و به توافق رسیدن ممکن است تولید اصطکاک کند. همچنین زوج هایی که در نزدیک محل زندگی یکی از والدین زندگی می کنند تحت تاثیر معیارهای حاکم بر خانواده پدر و مادر با مشکلاتی روبرو می شوند. تولد نخستین فرزند خانواده مشکلات تازه ای به وجود می آورد و می تواند شکل و شمایل روابط زناشویی را تغییر دهد. تولد کودک و مراقبت از او مسلماً بار سنگینی بر دوش مادر است. اما آنچه کمتر مد نظر قرار می گیرد این است که پدر هم در اثر تغییراتی که در زندگی اش بوجود می آید تحت تاثیر قرار می گیرد.

از سوی دیگر برای بسیاری از زن ها بارداری زایمان و مراقبت از کودک مستلزم محرومیت از بسیاری از منابع لذت و امنیت عاطفی و امتیاز نگرفتن متقابل است. برای مثال زن از کار کردن بیرون از منزل و برنامه های اجتماعی مختلف همچنین از ورزشش و برخی سرگرمی های تفریحی به ناچار صرفنظر می کند و البته فرصت او برای پرداختن به همسر کم و کمتر می گردد و در نتیجه مشکلاتی بروز می کند.

قبل از هر چیز با مشاهده ی علاماتی مانند حالت بی قراری و دلتنگی و میل به تفسیرهای اشتباه سعی کنید از صحبت درباره ی موضوعات بحث انگیزاجتناب کنید. می توانید با پرداختن به یک برنامه ی تفریحی یا سرگرم کردن همسر خود از شدت ناراحتی او بکاهید

استرس و خطای اندیشه

همه ی ما می دانیم که در شرایط فشار عصبانی شدن و از دست دادن خویشتن داری افزایش می یابد. اما اغلب متوجه نیستیم که در شرایط فشار روانی امکان اندیشیدن اشتباه هم بیشتر می شود و این نیز بر شدت ناراحتی و عصبانیت ما می افزاید.

یکی دیگر از آثار فشار روانی این است که انسان کنترل اندیشه و رفتارش را از دست می دهد . برای اشخاص تحت فشار تعدیل و اصلاح طرز تلقیهای نادرست و تنظیم احساسات دشوار است. در این مواقع امکان گفتن حرفهای زننده و حتی تهاجم جسمانی و یا سکوت کامل اختیار کردن، زیاد می شود.

پادزهر استرس

هنگام مواجه با استرس و فشار روانی چه باید کرد؟ نخستین توصیه به شما این است که تا می توانید از استرس و منابع استرس زا فاصله بگیرید. مثلاً بسیاری از اشخاص به خاطر تعمیم مبالغه آمیز و مصیبت بار دیدن امور گرفتار استرس می شوند. برای مثال چقدر وحشتناک است که من نتوانستم فلان کار را انجام دهم و یا با این روش من هیچ وقت موفق نمی شوم. از سوی دیگر بایدها نیز مکانیزم ذهنی دیگری است که به شما آسیب می زند. تکرار جملاتی این گونه که "این کار را باید انجام بدهم" و یا "آن کار را نباید بکنم".

همدلی با همسر

برخورد با این بایدها و نبایدها و تعدیل آن ها از شدت فشار های بی مورد بر شماخواهد کاست.

شما می توانید تاثیر فشارهای روانی استرس را به حداقل برسانید البته قبل از هر کار باید نشانه های ناراحتی را پیدا کنید. از جمله این نشانه ها می توان به تنش، حواس پرتی، احساس دلتنگی شدید، بی خوابی و غیره... اشاره کرد. همچنین ممکن است تحت تاثیر گفتار و رفتار دیگران برخوردی بی تناسب داشته باشید. در این صورت تا حد امکان از آن ها فاصله بگیرید و تا زمانی که احساس بهتری پیدا نکرده اید از پرداختن به موضوعات بحث انگیز با همسر خود احتراز کنید.

در شرایط فشار روانی امکان اندیشیدن اشتباه بیشتر می شود و بر شدت ناراحتی و عصبانیت ما می افزاید.


برای تخفیف فشار روانی همسرتان چه می توانید بکنید؟

قبل از هر چیز با مشاهده ی علاماتی مانند حالت بی قراری و دلتنگی و میل به تفسیرهای اشتباه سعی کنید از صحبت درباره ی موضوعات بحث انگیزاجتناب کنید. می توانید با پرداختن به یک برنامه ی تفریحی یا سرگرم کردن همسر خود از شدت ناراحتی او بکاهید.

وقتی زن و شوهر هر دو زیر فشار روانی هستند بهتر است بحث در مورد موضوعات مهم و تصمیم گیریهای پر اهمیت را به بعد موکول کنند. اگر با رفتار بی تناسب همسر خود روبرو هستید، با توجیهاتی نظیر" خسته است"، " بی حوصله و ناراحت است"، با او برخورد کنید و حتی المقدور از ذهنیاتی مانند" قصد تحقیر مرا دارد، کار همیشگی اوست" بپرهیزید.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012



مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
-  GPS برای سیستم عامل آندروید
-  آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
           
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
              
          قیمت: 8900 تومان
                     
 

درباره ما
دانلود. دانلود کلیپ. دانلود آهنگ جدید. عکس . دانلود انتی ویروس.اپدیت انتی ویروس.دانلود فیلم ,وب سایت نهتانی nohtani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1994
  • کل نظرات : 538
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 1442
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 1,648
  • باردید دیروز : 5,215
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,522
  • بازدید ماه : 9,522
  • بازدید سال : 263,602
  • بازدید کلی : 6,745,600